snow ball effect


Monday 11 June 2012

friendship


assalammualaikum
ting tong !!!! tumpang lalu fhosto nak masuk<-------
semua nie adalah khas tuk member-member aku yang sangat-sangat gilew n sengal cam aku gak !!! 
my bff from sem 1 smp sekarang nie ....

dah lebih 2 tahun rase nye aku tinggalkan UNISEL or lebih dikenali dalam kalangan pelajar-pelajar 
sebagai UNIHELL {jahat nye mulut aku}...
time aku blaja kat sini macam-macam perangai yang aku bleh bwat especially kacau kawan aku study....
aku nye otak dah memang boleh dikatakan bengap tahap gaban..... so bile aku tengok kawan aku yang sorang nie dgn senang nye dia ingat semua formula n info2 untuk masuk exam aku pon mule
kan rancangan jahat untuk membatalkan hasrat nye membaca muahahahaha {evil}<-----
macam-macam care yang aku gune nk suruh dia berenti membaca alik-alik dia merajuk n then terus cari bilik kosong n bertapa kt dalam 2 wawawawawa!!!! time 2 la mase yang aku rase paling bersalah sebab 
kacau dia nak bace buku {yer la sapew tak marah lagi-lagi time exam kan} .....

bukan setakat tu je aku kacau dia....kadang-kadang tu kitorang selalu bergaduh cam anjing ngan kucing ....
bak kate aku sendiri la kan cam nobita n giant !!!! {mizah nobita aku giant} kite tukar sikit la yer sebab si nobita nie pandai n bukan cam nobita yang dalam cerita doraemon tu !!!!! cam biase la kalau 
kitorang bergaduh, mizah ngan mulut nye yang tak penah berhenti bercakap tu aku pulak kaki membangkang hahaha <dah macam pilihan raya time tu>..... bile kitorang dah start bergaduh memang semua x boleh masuk campur nasib baik la tak sampai adegan bawang putih bawang merah main tarik-tarik rambut hihihihihihi!!!!
papew 

nie la time fakulti kitorang ada bwat karnival dunia tuk kanak-kanak prasekolah

walaupun kitorang memang selalu gaduh tapi dia lah best friend yang paling memahami aku !!! tak ada 
lagi best friend yang macam dia nie all my problem semua aku luah kan kat dia jewp {mizah memang pakar motivasi}<-------
yang paling tak boleh blah tu time kitorang sem 1 kalau tak silap....kitorang ada la dalam 
4 @ 5 orang nak pegi makan kt {alahai lupew la pulak name tempat 2} yang penting tempat tu berdekatan dengan chanseleri.....aku ngan mizah nie dari library n member kitorang dh tunggu kt seberang jalan
berdekatan dengan chanseleri....aku cakap dengan dia "jom kite pegi kat diorang tapi ikut atas jalan tar la"
yang si mizah nie memang terkenal dengan sifat degil n kelang kabut dia tu!!!! dia nak jugak ikut jalan yang berumput so aku ikut je la kehendak dia ....tengah kitorang jalan 2 si mizah ni boleh berlari sebab nak dapatkan member2 yang lain dengan cara cepat la konon!!!! 
korang nak tau apew jd pas 2 !!!!! jeng jeng jeng #### dia tergolek cam nangka yang tak berapew 
nak busuk hehehe {cian kt mizah}<---- rupe-rupe nye dia terpijak lubang ......kitorang yang ade kat c2
bantai la gelak kan dia dengan sekuat hati nye huahuahuahua {jahat nye kitorang}.....walaupon dalam keadaan ketawa 2 dapat gak la kitorang makan nasib baik tak tercekik !!!!

ni la cerita suka duka aku bersama ngan aku nye bff (best friend forever)!!!!

mizah: ampun tuanku patik dah bocor rahsia tuanku kat blog patik {jangan marah}

ps***korang jangan bwat macam nie kat kawan korang ok???


No comments:

Post a Comment